Vilka är ni?

Hallå bloggläsare!

Sedan en dryg vecka tillbaka har jag haft i genomsnitt 25 unika besökare per dag här på bloggen. Det känns jättekul! Men, jag vet ju inte vilka ni är! Jo, en och annan kan jag ju gissa mig till, jag får gulliga mail om att ni läser min blogg, det gör mig så glad. Men nu får ni i uppgift att berätta vem ni är, bara kort, eller länka till er blogg. Skriv i kommentarerna till det här inlägget, det är ju det som är meningen med kommentarsgrejen. Man kan såklart vara anonym om man vill.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Finns det någon möjlighet att få en topp-10-lista inför julen? Det hade varit jättespännande att få veta vilka som varit "gobitarna" under ditt läsår?

    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag är en av de 25. :-)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag har precis hittat hit och kommer gärna tillbaka igen!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag är som du, en pocketälskare! Det var nog därför jag hittade till din sida...
    Har ingen egen blogg ännu, men det kanske blir en så småningom...

    Jag kommer tillbaks!

    SvaraRadera