Läsutmaning Bokustoppen v.24

Här kommer förra veckans topp-3 från Bokus Pockettopp. En liten förändring i och med att Ajvide Lindqvists Människohamn seglat in på listan. Den står hemma i bokhyllan och väntar, men jag har precis läst Hanteringen av odöda, så nu väntar jag lite innan jag läser mera läskiga böcker av honom.

vecka 24
  1. Vila på gröna ängar av Ragde, Anne B
  2. Människohamn av Ajvide Lindqvist, John
  3. Men inte om det gäller din dotter av Guillou, Jan

I slutet av juni kommer jag att göra en halvårssammanfattning av läsutmaningen Bokustoppen!

1 kommentar:

  1. Läser Männikohamn just nu, är halvvägs ungefär och den är än så länge inte alls så läskig som de andra jag läst. Den påminner ganska mycket om Johan Theorins böcker som jag sett att du gillar. Mer människoöden och mystik än vampyrer och skräck. Fast fortfarande väldigt spännande såklart :)

    SvaraRadera