Bokustoppen vecka 2

Här kommer Bokustoppen för vecka två som är utgångspunkt i Paulas läsutmaning! Förra veckan låg Ranelid på första plats och jag beställde hans Hjärtat som vapen, hoppas den dyker upp snart. Den här veckans etta har jag redan läst och jag har precis påbörjat Hjärtdjur av Herta Müller så det får bli mitt val den här veckan istället.

vecka 2, 2010
  1. Snabba cash av Jens Lapidus
  2. Kunzelmann & Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren
  3. Hjärtat som vapen av Björn Ranelid
  4. Sommarljus av Jón Kalman Stefánsson
  5. Dödergök av Katarina Wennstam
  6. Hjärtdjur av Herta Müller
  7. Aldrig fucka upp av Jens Lapidus
  8. Den man älskar av Emily Giffin
  9. Bedragen av Katerina Janouch
  10. Smuts av Katarina Wennstam

7 kommentarer:

  1. Jag har tilldelat dig en liten utmärkelse på min blogg, som jag hoppas att du vill ta emot.

    SvaraRadera
  2. Och jag oxå! Du är populär. Såg inte att Lyran hade med dig, men två utmärkelser är inte fy skam...

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Lyran & Lilla O: ni gör mig glad, rörd och ödmjuk. Jag mottar era utmärkelser med glädje och ska när tid finns åta mig ansvaret att skicka dom vidare. Tack!

    SvaraRadera
  5. Jag blir också glad för din skull, Maria. Kan bara hålla med om vad som skrivits om dig i motiveringarna till utmärkelsen!

    SvaraRadera
  6. Du har fått en award även hos mej... :-D

    SvaraRadera
  7. Tack Boksnoken!

    Jag känner mig inte riktigt värd era fina utmärkelser när jag knappt bloggat nåt de senaste veckorna, men jag lovar att skriva om detta så fort jag gör comeback.

    Anna: Tack :)

    SvaraRadera