You've been booked

Fick av en vän höra talas om Booked igår. Och jag kände mig nästan lite dum, varför visste inte jag nåt om detta? Men så tänkte jag, jag läser knappt några bokbloggar nuförtiden, tiden och orken räcker inte till, så om jag missat det så var det ju inte så konstigt.
Så jag kollade runt lite hos mina vänner bokbloggarna, och inte stod där mycket att läsa om Booked.

Så jag känner att det helt enkelt är min plikt som bokbloggare att upplysa er.

Booked är sidan där du som "vanlig läsare" kan anmäla dig och få möjligheten att läsa nya titlar innan dom ens har blivit utgivna. Som förläggare, bokhandlare eller författare kan du ge Booked uppdraget att låta en ny titel nå läsarna innan utgivning.

Jag anmälde mig på direkten, är ju nyfiken på att se vilka läserbjudanden som kan dyka upp.

Kolla mer här!
Och sen jag fick fason på googlingen så har jag ju hittat lite mer info.
Boktipset kan du läsa en intervju med personerna bakom Booked.
Och både Pocketblogg och Böcker, böcker, böcker har bloggat om detta, säkert finns det ännu fler som skrivit om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar