Nya gamla fina pocketar!



De här superfina pocketutgåvorna från Natur & Kultur av klassikerna Jane Eyre av Charlotte Brontë och Förnuft och känsla av Jane Austen blev mina i december!

Jane Eyre vann jag i bokadventskalendern på bloggen I love pocket. Den är från 1996 men oläst - vintage!
Förnuft och känsla, också från 1996, fick jag av min kära mor när jag var hemma på jullov (som jag fortfarande kallar det även om det var längesedan jag hade riktigt jullov nu). Det blir mysig januariläsning!

3 kommentarer:

  1. Verkligen fina! Och innehållet är ju underbart bra också, vilken lycka.

    SvaraRadera
  2. Åh, lycko som har kvar Jane Eyre. Blev helt uppslukad av den. Rejäla karaktärer...en mad woman in the attic här och en föräldralös flicka där:-)

    SvaraRadera
  3. Ja, nu har jag äntligen kommit igenom Tärningsspelaren och efter en kortis med Bodil så blir det Jane Eyre, längtar verkligen.

    SvaraRadera