Hej kulturkonsument!

Snodde jag utan dåligt samvete från Helena som snott den från DN.

Första skivan jag köpte: Opposites Attract med Paula Abdul. 1989. Vinylsingel.
Senast spelad låt: Electric med Leila K. Spelas ofta högt i lurarna på jobbet på fredagar.
Första sajten jag kollar när jag vaknar: Instagram. Ofta hittar jag då fina foton från ovan nämnda mer morgonpigga Helena.
Spel jag spelar mest: Quiz Battle/Wordfeud. Jämnt skägg där.
VOD-tjänst: Nej.
SVT Play-tips: Nej, men Nordkalotten 365 på nrk.no. Sorry SVT men ni visar ju inte programmet längre.
Favoritradioprogram: Sommar i P1.
Söndagskulturkonsumtion: DN och Spotify
Dyraste kulturvana: Böcker.
Film jag sett flest gånger: Skulle kunna gissa på Girls just wanna have fun.
Bok jag läst flest gånger: Alla böcker eftersom jag läst alla böcker en gång.
Favorittidskrift: Lantliv Mat & Vin. Hehe.
Konstart som är svårast att relatera till: Videoinstallationer.
Konstverk jag skulle vilja äga: La Danse - Hommage a Terpsichore av Salvador Dalí. Bildgoogla den gärna, den är vacker.
Verk som fått mig att gråta: Exempelvis filmen En oväntad vänskap.
Favoritsajt: Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar