Paus

Den här bloggen har paus, om ni inte redan märkt det.

Anledningen heter Einar. Han skulle ha kommit i början av december, på Nobeldagen närmare bestämt. Han valde dock att göra entré i den här världen redan i början av november.

Bloggandet prioriteras därför ned till förmån för sömn, mat och amning. Läsning blir det ändå. Kan tipsa om att Agatha Christie är bra läsning mellan värkarna. När bebisen väl är här så passar Stora boken om Barn kanske bättre, men Christie funkar fortsatt också.

På återseende!



10 kommentarer:

  1. Grattis till Einar! Och på återseende då :)

    SvaraRadera
  2. Det kanske inte alltid verkar så, men det finns saker som är viktigare än böcker :) Grattis till bebben!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Monika! Ja, det visade sig vara så :-) Och så kommer det väl vara från och med nu, att böckerna får komma i andrahand ett tag.

      Radera
  3. Grattis till Einar! Ta och mys rejält med lillkillen och tänk inte på bloggen. Du hittar säkerligen tillbaka hit när du känner dig redo för att ta dig an fler saker än livets nödvändigheter och lyckoämnen.

    SvaraRadera
  4. Grattis till Einar! Jag läste som mest då jag ammade, men kan nog tänka mig att det är lite svårt att hinna blogga. Njut av ditt lilla knyte <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Boktok. Första tiden var jag för trött för att läsa. Nu när jag börjat jobba har jag kvalitetslästid på tunnelbanan till och från jobbet. Och så får jag njuta av (det nu lite större) knytet när jag kommer hem :-)

      Radera
  5. Svar
    1. Stort tack Lyran! Nu är jag tillbaka här igen!

      Radera