Bokhoras album och nya norstedts.se

Bokhora - Album - 13022307


Om exakt en vecka kommer Bokhora ut med sitt Album som jag hoppas få sätta tänderna i så fort den lämnat tryckeriet (eller, det har den väl redan men ni förstår vad jag menar, jag längar!). På Norstedts kan ni läsa om redaktörerna för Album! Grattis till tjejerna bakom min favoritblogg, det är hos Bokhora jag hittar de flesta nya författarna och boktipsen!

Dessutom har Norstedts förlag idag lanserat sin nya webbplats, måste säga att det var en rejäl och efterlängtad förändring och jag gillar nästan allt. Dock är det lite jobbigt att leta författare efter bokstav nu när de kastat in författare till alla kartböcker också, Bokhora hittade jag på B's åttonde flik. Man kan såklart söka direkt i sökfältet också, men vill man kolla in Norstedts alla författare skulle en med detaljerad uppdelning vara bättre!

5 kommentarer:

  1. Roligt att du har hittat till nya norstedts.se!

    Vi är medvetna om att författarlistan är lite trubbig. En mer detaljerad uppdelning på författare är på gång. Kommer i nästa uppdatering inom några veckor. Håll ut!

    SvaraRadera
  2. Klas: Tack för snabb återkoppling. Twingly gör sitt jobb märker jag :-) Författarlistan var som sagt det enda jag var missnöjd med, man är snabb på att klaga ibland, annars gillar jag verkligen den nya sidan!

    SvaraRadera
  3. Min kollega slog Twingly den här gången :)

    Snart kopplar vi på Twingly på böckerna också. Då dyker länkarna till bloggarna upp på den sidan man bloggar om. Bara några tekniska detaljer kvar.

    SvaraRadera
  4. Klas (en annan Klas på samma förlag?): Tack för info!

    SvaraRadera
  5. Däremot undrar jag var jag kan hitta Norstedts pocket? Jag måste ju uppdatera mina förlagslänkar.

    SvaraRadera