Bokustoppen vecka 8

Fortfarande Äppeldalen på första plats och den har jag ingen större lust att läsa, så istället funderar jag på att läsa Anonyma skoälskares klubb som jag fick hem som recensionsex av Norstedts pocket för ett par veckor sen. Sen får jag nog jobba på det här om jag ska klara av utmaningen, men jag har just fått Kunzelmann & Kunzelmann och Hjärtat som vapen som legat på listan tidigare. Så det ska nog ordna sig.

vecka 8
  1. Äppeldalen av Deborah Smith
  2. Skynda att älska av Alex Schulman
  3. Syskonkärlek av Sheila O'Flanagan
  4. Shutter Island/Patient 67 av Dennis Lehane
  5. Anonyma skoälskares klubb av Beth Harbison
  6. Och världen skälvde av Ayn Rand
  7. Den man älskar av Emily Griffin
  8. Snabba cash av Jens Lapidus
  9. Utpressningen av John Grisham
  10. Lyckan är en sällsam fågel av Anna Gavalda
Paula håller i utmaningen Bokustoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar