Hej då Site Meter!

Jag har sedan jag startade bloggen för drygt fyra år sedan använt mig att den kostnadsfria tjänsten Site Meter (jag tänker inte länka, ni får googla om ni vill hitta) för att räkna antalet besökare på bloggen och se statistik. För ett par veckor sedan kontaktade jag dom i ett serviceärende och har fått noll i gensvar. Trots påtryckningar. Dessutom går det inte att skapa nya konton, jag får inga aktiveringskoder. Jag hittar heller inget sätt att säga upp kontot. Det är ju mitt eget fel, borde ha kollat detta. Oavsett det, från och med idag finns det inte längre någon länk till Site Meter från min blogg, räknaren är borttagen och jag använder Bloggers egna inbyggda räknare. Jag vill dessutom starkt rekommedera er som eventuellt använder Sitemeter att hitta nya statistiktjänster.

Hej då Site Meter, du kommer inte att vara saknad.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den enda gången som Site Meter har svarat på mina förfrågningar är de gånger det gällt uppgradering av kontot. Det gillar inte jag.

      Radera