Läsutmaning Bokustoppen v.22 och v.23

Paula som håller i läsutmaningen Bokustoppen har nu redigerat utmaningen ytterligare en gång. Nu är det topp-3 från varje veckas lista som gäller. Detta gör att Bokus av någon anledning har struntat i att ge pocketdeckarna en chans och vi som följer läsutmaningen saknar dom.

vecka 22
  1. Vila på gröna ängar av Ragde, Anne B
  2. Aldrig fucka upp av Lapidus, Jens
  3. Dödgrävarens dotter av Oates, Joyce Carol

vecka 23
  1. Vila på gröna ängar av Ragde, Anne B
  2. Men inte om det gäller din dotterav Guillou, Jan
  3. Aldrig fucka upp av Lapidus, Jens


Jag har fortfarande inte läst fler av böckerna på topplistan än Aldrig fucka upp. Det verkar som om Bokustoppen och jag håller på att gå skilda vägar såhär efter ett halvår. Lite tråkigt, men jag har ändå ett halvår på mig att komma ikapp :-) Oates kommer jag ju att läsa vad det lider ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar