Paperback Pheast

Före:

 

Efter:
Först, min senaste bokusbeställning med ett tema, kan någon gissa vad det är? (Det är rätt så enkelt, really.)
 

En svensk författare: De största vatten av Arne Dahl
En ny pocket: En amerikansk myt av James Ellroy
En roman: Katedralen vid havet av Ildefonso Falcones
En pristagare: De Niro's game av Rawi Hage
En deckare/thriller: Vägen av Cormac McCarthy
En på engelska: All the colours of darkness av Peter Robinson
En läsutmaning: Släke av Håkan Östlundh

Sedan, ett stort gäng recensionsexemplar som känns superspännande att sätta tänderna i!

 
 Vart tog all denna kärlek vägen? av Käbi Laretei
Mitt namn är Moore, Roger Moore av Roger Moore
Belägring av James Jackson
Anonyma skoälskares klubb av Beth Harrison
McMaffia av Misha Glenny
Alla från Norstedts pocket, tack så mycket!

 
Någon sorts frid av Camilla Grebe & Åsa Träff från Månpocket
Gamarna av Maria Küchen från Ordfront förlag 
Tack så mycket!

Och jag som beställt böcker på bokrean, jag borde ha beställt en ny bokhylla istället :-D

3 kommentarer:

  1. Ja nu har du sannerligen lite att göra! Kul!
    Dags att ta en tur till IKEA kanske?

    SvaraRadera
  2. Hej du! Jag har besökt din intressanta blogg tidigare, men ska göra det mkt mer frekvent nu.

    //Ann-Sofie

    SvaraRadera
  3. Ann-Sofie: Vad kul! Hoppas att du blir nöjd med besöken här då.

    SvaraRadera