Sådärja. Puh.

Oj, det kändes nästan som om jag ramlat av den proverbiala hästen. Det tog emot att komma upp på hästryggen igen. Men nu är jag här och jag vet knappt hur jag ska bete mig.

Tack fina ni som undrat vart jag tog vägen.
Jag var här hela tiden men hade varken lust eller ork till att blogga. Eller för den delen läsa bloggar.
Det var vintertröttman som tog över i kombination med en ny lägenhet som var så himla spännande och härlig att komma hem till varje kväll att det mesta andra blev ointressant.

Men nu känner jag mig sugen på lite bloggning igen.
Så, God Fortsättning på er alla. Vi ses snart, det känns bra att vara uppe på bloggryggen igen.

5 kommentarer:

  1. God fortsättning och välkommen tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer i God fortsättnings-tillropen men har all förståelse för hur skönt det kan vara med bloggpaus. Det är jobbigt att skriva nästan varenda dag, även om det är ett kul sätt att "umgås".

    Och SKÖNT att ni trivs i lägenheten!

    SvaraRadera
  3. jag skulle tycka att det vore roligt att se lite bilder på bokhyllelösningar. Ingen press förstås, men om du har lust. (Flyttar snart själv, och funderar på några radikala grepp.)

    SvaraRadera
  4. Härligt att flytten gick bra och skönt att ha dig tillbaka.

    SvaraRadera
  5. Trevligt att ha dig tillbaka och gott nytt år! /Therese

    SvaraRadera