Läsutmaning Bokustoppen Mars sammanfattning

Glad annandagpåsk på er! Vi måste fira de få annandagar vi har kvar i vårt kalenderår tycker jag :-) Annandagpåsk infaller dessutom alltid på en måndag, så det är värt att fira en ledig måndag också!

Jag hade en bra utgångspunkt för mars månads bokustopp, men under de senaste fyra veckorna är det bara Bad behaviour (Den jag ville ha) som jag tagit mig an från den senaste 10-i-topplistan. Den har ju legat på listan ett bra tag nu så jag tyckte det var dags.

MARS 2009

1. Revolutionary Road av Yates, Richard Recension
2. Snömannen av Nesbø, Jo
3. Den jag ville ha av O'Flanagan, Shiela Recension
4. Luftslottet som sprängdes av Larsson, Stieg
5. Flickan som lekte med elden, Larsson, Stieg
6. Män som hatar kvinor av Larsson, Stieg
7. Låt den rätte komma in av Ajvide Lindqvist, John Recension
8. Hedersmord av Hellberg, Björn
9. Innan jag dör av Downham, Jenny Recension
10. Lipstick jungle av Bushnell, Candace

Om Hedersmord och Lipstick jungle hänger med till aprillistan får jag ge dom en chans, annars hoppas jag på lite nytt i bokustoppen. Stieg Larssons Millenniumtrilogi har hängt med länge nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar