Roliga sommar-scheman

Finns det scheman som kan vara roliga? Och som gäller för sommaren? Svårt att tro, men jag har hittat två stycken! Kolla in dessa!

Stockholms stadsteaters fina och avgiftsfria Parkteater har kommit med ett nytt program för sommaren. Tema i år är turné, vilket betyder att det kommer att finnas extra många spelplatser för allting. Här kan du hämta fina program att skriva ut.

P1's sommarpratare blev presenterade när jag var på semester. Jag fick ett fint sms om det och nu har jag även ordnat så att jag får ett sms varje dag en stund innan dagens sommarpratare sätter igång. Den påminnelsen hade jag även förra sommaren och jag uppskattade det verkligen. Det är så lätt att glömma bort att sätta på radion så där mitt på dagen när solen skiner. Här kan du själv fixa påminnelse-sms, för bara några av sommarpratarna, eller för alla. Du kan också ladda ner en fin kalender i färg (eller svart-vitt) att skriva ut. Författarnas program står högt i kurs hos mig.

1 kommentar: