Läsutmaning Bokustoppen v.29 - v.32

Under mina semesterveckor läste jag som sagt bara deckare, därför var det inte lätt att matcha med juliveckornas Bokustoppar. Men Skumtimmen seglade in på topp-tre igen och den har jag minsann läst. Så det blev inte så fasligt många nya att ta sig an. Alfredssons nya deckare har jag längtat efter på pocket, Janouch är mindre intressant.

vecka 29
1. Luftslott av O'Flanagan, Sheila
2. Den jag ville ha av O'Flanagan, Sheila (Bad behaviour) Recension
3. Människohamn av Ajvide Lindqvist, John

vecka 30
1. Luftslott av O'Flanagan, Sheila
2. Skumtimmen av Theorin, Johan Recension
3. Den jag ville ha av O'Flanagan, Sheila (Bad behaviour) Recension

vecka 31
1. Luftslott av O'Flanagan, Sheila
2. Skumtimmen av Theorin, Johan Recension
3. Människoham av Ajvide Lindqvist, John

vecka 32
1. Luftslott av O'Flanagan, Sheila
2. Bedragen av Janouch, Katerina
3. Kvinnorna på 10:e våningen av Alfredsson, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar