Födelsedagspresent från Månpocket

Igår fyllde jag år. Det är alltid roligt tycker jag. Jag hade fått en avi med posten dagen innan och igår efter jobbet gick jag och hämtade ut paketet. Ett tag trodde jag att det var en present från nån jag kände, men när jag såg paketet förstod jag att det var ett recensionsexemplar. Vilket då? tänkte jag. Jag rev upp det direkt och i paketet låg Berättelse om herr Roos av Håkan Nesser - rykande färsk på pocket! Tjihoo! Snacka om en suverän födelsedagspresent, om än helt omedvetet, från Månpocket!



Tack så mycket Månpocket!

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Har du hunnit börja på boken? Hur är den?

    SvaraRadera
  2. Tillykke med fødselsdagen i går. En Håkan Nesser lyder som en rigtig god fødselsdagsgave.

    Og vi får vel en anmeldelse senere?

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis! Njut av Nesser!

    SvaraRadera
  4. Gratulerer! Jeg skal nå begynne å lese Nessers "En helt annan historia" - ser fram til det!

    SvaraRadera
  5. Jag ska börja på boken idag! Självklart kommer jag med recension sen! (Eller inte så självklart egentligen då jag inte haft en recension på bloggen sen i maj, men ändå.)

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen, lite i efterskott.

    SvaraRadera