Perfekt bokshopping!

Jag fick just ett mail om att Bokus har startat sin bokrea! Jag loggade in på Mina sidor och gick till min önskelista där jag har cirkulinus 280 titlar. Så bockade jag av varje titel som var märkt "Bokrea" och så shoppade jag! Fem böcker för 350 kr och en titel köpte jag två av så jag kan skicka som present till min bror :-) Livet är bokhärligt ibland!

För er som är pocketentusiaster som jag och som inte tycker att bokrean är nåt, det är ju mest bara inbundna billighetsutgåvor de rear ut, så kan ni på bokus rea-sida söka på "pocket" eller "paperback" så hittar ni många deckare och fanstasy-pocketar för bara 19kr styck!

Lycka till på bok(us)rean och så hoppas jag vi ses på den "riktiga" rean i butik den 25 februari också! Vi måste värna om våra boklådor!

2 kommentarer:

  1. vete sjutton om jag egentligen ville veta det där... min plånbok gråter så fort nån säger bokrea.

    SvaraRadera
  2. ja, så har det ofta varit för mig också. och min plånbok knorrar lite också eftersom jag dagen innan denna rea startade gjorde en ordentligt pocketbeställning på 7 böcker. suck.

    SvaraRadera